BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 11, 2011

soal MAMA ????



selepas penat merantau dari BP to MALACCA. MALACCA to JB. JB to k.l.
sesampainya aku di k.l aku teringat si dye. :)
semuanya menjadi saksi. :)
sampai di k.l aku menuju ke kedai mama. selesai makan n minum.
aku naik keatas kondo dengan mama untuk berehat. selesai bersihkan badan dan salin pakaian.
aku duduk disebelah mama. mama pon bgtaw dye rindu aku. hehe. aq peluk cium mama. dye yang selalu sahaja senyum.
membuat aku happy . mama pon ajak berbual.

(mama)~ akk kaw nak bertunang bulan 5 nie ~

(bam) ~ laah cakap bulan 4 ? ~

~ alaa bulan 4 nnti sepupu kaw lak nk nikah ~

~ ooo.. ~

~ urmm mama ingat sabtu nie nak balek melaka lah nk tgk rumah ~

~ okeyh la tuh.. umah asyik emy jew kemas ~

~ alah biase la tuh.. xde org nk kemas ~

~ hehe... upah? ~

~ eleyhh.. ummm. emy bile lagi? ~

~ bile ape? mama nie ngarut jewk ~

~ haha.. saje je lah ~

~ emy calon pon xde lagi ma.... ~

~ eleyh nak tipu mama konon ( smbil buat muke )~

~ betol la maa.. xdew :( ~

~ eleyh.. abes yg ary tuh tu ape.. kejot pagi2 tuh? ~

~ hmmm.. da xde la maa.. ~

~ nape...??????? dye tnggal emy ke. emy tnggal dye? ~

~ ummm (serba salah) dye tnggal emy maa. emy xpenah tnggal org ~

~ hmmmm.. xpewla bialah orang buat kat kite mi. jgn kite buat orang ~

~ yelah ( dalam hatiku bagai nak menjerit sekuat hati... ayat tuh !!!. hati ku menangis T_T
ku berdoa agar ditabahkan hati)~

~ isshh.. kesain emy. sampai berubah muke ha.. ~

~ xdewla maa.. ~

cepat2 aku lari dari situ dan buat2 nk ke toilet. aku dok lam toilet. termenung. dan teringat segala2
aku cuba untuk lupekan tapi.....
hummm aku cuba lari.. dan baring disebelah mama.
mama mmang boleh bace segala isi hati yg ku rasa. mama usap rambutku. mama belai rambutku. menitis air jernih.
yang kutahan dari mula. aku pejamkan mata sekuat.kuatnya.

dalam hati aku berdoa.

~ YA ALLAH KASIHANILAH HAMBAMU YG KERDIL INI.SESUNGGUHNYA ENGKAU TAHU SEGALA APA YANG AKU RASA~

aku pejamkan mata sampai aku tertido kerana kepenatan.

4 comments:

fiera.. said...

jibam ! xmaw cmni ! i know u are strong man ...

macik shyira said...

saya harap kamu ok . :)
hidup kena kuat .
firstly , memang sadis.
but then ..when you realize by yourself..
kamu kuat. :)
ini lumrah hidup. :)

BaM_kAnGkOnG said...

hehe thanx. :)

sarah elmy said...

bam kuatkn smngat k..
xmau nangis2 ye..
:)
tabahkan aty ..